Zum Warenkorb:

0 Artikel - 0,00 €
Sie haben keine Artikel in Ihrem Warenkorb.

0

Jan Hagen, Ulrich Schürenkrämer

Client Centricity

Schnellübersicht

Relationship Management in Banking
36,00 €
Inkl. 7% MwSt., zzgl. Versandkosten
erschienen im April 2015, 265 Seiten, gebunden mit Schutzumschlag
ISBN: 9783867744539
ODER
Innerhalb von Deutschland liefern wir versandkostenfrei. Bei Lieferungen ins Ausland berechnen wir eine Versandkostenpauschale. Die Lieferzeit innerhalb Deutschlands beträgt in der Regel 2-3 Werktage. Mehr Informationen in unseren AGB und der Widerrufsbelehrung.

Zum Inhalt

The financial market crisis has brought the very business models of many banks into question. What lessons should banks take from these events? What consequences will the industry have to face when dealing with clients? These questions are at the center of this book, with contributions from renowned experts and examples from theory and practice. Client commitment – the pursuit of pure customer focus – has become a success factor in many areas of the banking industry. This book sheds light on the theoretical aspects of client commitment and shows how its various facets are being put into practice.

Blick ins Buch